Dinner....only?

gårdagen spenderades på TC, middag och härligt sällskap! jag fredde & Andre, Camilla skulle ju bara käka gott och ha trevligt....vilket vi också hade MEN innan maten kom så kom det fördrikar och vinet...vilket inte var så bra!(maya minns du?=)eller då var det ju det! sedan runt 21.30 kom maten,mm lövbiff=) och efter maten tog grabbarna CREME BRULE och vi vin....smart! efter det beställde andre in drikar....och där rök liza! Invito väntade sedan...

Idag har varit en fruktansvärd,förfärlig dag och jag lovar härmed att jag ska joina nykteristerna i resten av mitt liv!
Jag har dessutom jobbat och haft feber + bakis! vilken kombo kan det bli bättre, ja frågan är ju om jag har kvar mitt jobb i framtiden?=)

Nu Chirre å dirre!najs

                                               
  Kvällens outfit                                    Andre, Fredde & Camilla

    
                                                    


Kommentarer
Postat av: Louise

Partyprissan!;) Hoppas skolstarten gått bra!

2008-09-07 @ 11:06:55
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Ida

Snygging!! Alltså jag vet att jag fick ett sms av dig igår men jag vet inte vad som stod för jag råkade radera det. Men jag antar att du var bakis,trött osv :) Vi får höras till veckan! Håret var ju fint! Puss på dig

2008-09-07 @ 12:52:03
URL: http://idmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0